iPhone 6s Plus 硬度加強  兩人出盡「奶力」先拗得彎

iPhone 6s Plus 硬度加強 兩人出盡「奶力」先拗得彎

2015-09-25 Off By 金仔

iPhone 6s 同 iPhone 6s Plus 終於都開賣,今次完全無咩得炒,用家應該好開心,因為買機都容易好多。不過,作為用家,當然最想知的是部機,會不會同 iPhone 6 一樣,好易拗彎?其實今次機身都幾硬,就算出盡「奶力」都拗不彎部機,果粉應該可以放心。

螢幕快照 2015-09-25 下午3.25.22

今次想拗彎的是 iPhone 6s Plus ,由 YouTube 的 FoneFox 所實行,在影片中,可以睇到主持人出盡九牛二虎之力,部 iPhone 6s Plus 依然挺直,未有任何彎曲的跡象。之所以硬度提高,相信是因為採用較高級的 7000 系列鋁合金所致,這款合金會比之前的 iPhone 6 硬 60%,不過能夠對抗暫間加壓,不代表可以對抗到長時間受壓,鍾意將手機放在褲後袋的用家,都係小心為上!

螢幕快照 2015-09-25 下午3.24.04

iPhone 6s Plus – Bend Test

來源:FoneFox