《 Pokemon GO 》又有新 update 內置評價系統唔使問阿貴都知

《 Pokemon GO 》終於都在昨天推出新 update ,對於好多人來說,更新未必會是一件好事(至少小編更新完定位好似差咗),不過不更新又無得玩(唉~~)。但今次更新,應該有不少人叫好,因為加人評價系統,亦都是最多人想要有的功能,可以幫手睇到自己的小精靈有無用先升級,毋需一味靠估。

160823-PKGO (1)

是次更新無論 Android 或是 iOS 都有份,前者為 1.5.0 版本,而後者則為 0.35.0 版本,只要你已經升上 LV5 或以上,就會見到領隊再次出現,同時亦會對你不同的小精靈作出簡單易明的描述。其實之前都有好多第三方推出的精靈能力查詢工具出現,是次更新,除了要杜絕這些第三方 app 之外,更重要是有極大可能重新調整,甚至推出新精靈有關,訓練員應該好期待。

160823-PKGO (2) 160823-PKGO (3)