Parallels Desktop 12 任用一年 Mac OS 行Windows 軟件值唔值得衝?

多人用 Mac 機,但又想用 Windows ,有人會揀開多個磁區裝 Windows ,亦都有人會使用 Parallels ,後者最大好處是可以在 Mac OS ,使用到 Windows 功能,毋需左轉右轉,而且最新的 Parallels Desktop 12 今日仲要免費下載任用至下年年尾,聽落好抵喎!咪住,都要睇你用咩機,否則一裝即死就欲哭無淚!

Parallels Desktop 12 任用一年 Mac OS 行Windows 軟件值唔值得衝?

先講免費下載呢部分,其實只要去以下網址,做齊三個步驟(分別是睇片、答問題同填個人資料),等多大約十日左右,就可以收到個內附下載連結同序號,作為精明的香港人,第一時間唔使我講都梗係即時做齊三件事。不過,有序號還有序號,裝唔裝又另一回事喎!因為你要先睇睇你用的是什麼機,否則裝完想死!

Parallels Desktop 12 任用一年 Mac OS 行Windows 軟件值唔值得衝? Parallels Desktop 12 任用一年 Mac OS 行Windows 軟件值唔值得衝? Parallels Desktop 12 任用一年 Mac OS 行Windows 軟件值唔值得衝?

點解咁講?因為過往有用過 Parallels 都知,雖然好方便,毋須轉換系統就用得,但值得留意的是個軟件都超級超級超級食 RAM(重要事項要講三次),如果你是用 iMac 或以上機體,無問題;如果你用 Macbook 256GB 以上機體,都無問題。但如果你用 Macbook Air 就真係唔多建議你裝,如果部機只得 128GB 容量,仲要是上年買入機款,就更加咪試!否則一開隨時部機慢到 Hi Auntie ,到時又要用 Time Machine 搞一大輪,最驚洗唔乾淨阻住空間,就真係…….