iPhone 7 Plus 防刮耐壓能力有幾高? 即時試俾你睇

iPhone 7 Plus 防刮耐壓能力有幾高? 即時試俾你睇

2016-09-17 Off By 金仔

自從 iPhone 7 開賣之外,差不多全部都是 iPhone 7 細機無人收,大機部分跌穿「招股價」的新聞,至於部機功能點,其實已經不太關心。研究部機有無防刮能力?放在後褲袋又會不會變「曲芒」?即時用利器進行全身體檢就知!有 YouTuber 便上載測試影片,屏幕的防刮程度都算合格,但耐磨能力就差少少,將 iPhone 7 同硬幣及鎖匙一齊放入褲袋,必花。

01

根據 YouTube 用戶 JerryRigEverything 發放的測試影片中,主要用兩種工具進行測試,就是?刀及尖的螺絲批。以尖的螺絲批對屏幕進行測試,以中間部分最容易被刮花。而 Home 鍵就算用?刀直接刮,都完全無事,不過用尖的螺絲批磨刮就出事,機背鏡頭亦有同樣情況。之後再用火燒屏幕,雖然最初會變黑,但轉頭就無事。最後去到耐壓能力,基本上單手就可以將部手機拗彎,相比上代要兩個人合力先做到,明顯差好多,所以放在褲袋,尤其是後褲袋,就隨時會變曲芒!

02 03

來源:YouTube