人妻仲里依紗化身 Pink Lady 呃萬三人狼叫

日本26歲性感尤物仲里依紗,自從13年嫁咗畀奀星中尾明慶、仲極速有埋後,人氣自然有所影響。產後復出嘅佢,身型雖然無大走樣,但係就收起晒往日「兇狠」,好似《桃花期》咁着低胸小背心畀男主角摸胸,應該會成為絕響。
888
cozwlyq

日前,阿人母就幫雜誌《Numero TOKYO》11月號影咗輯靚相,相入面,佢就扮成漫談家、攝影家林家ペー太太咁,當然少不免林家嘅招牌粉紅洋裝,仲里依紗仲將其中兩張相Po咗喺IG度呃Like。

14369047_1792626920986215_6971124253785587712_n1

勢估唔到,張相影到「平平無奇」,但係一夜間竟然有過萬個Like,有好多粉絲仲大讚佢造型可愛,同埋好有洋妹Feel(仲里依紗有4分1瑞典血統,所以呢句係廢話),最抵死就係有口痕友問,點解佢拍埋阿林家伯伯度一啲遺和感都無,唔通觀眾已經習慣咗佢一朵鮮花插在……

來源:modelPress