有開箱片睇!  全球 89 對 Nike Mag 有幾未來?

有開箱片睇! 全球 89 對 Nike Mag 有幾未來?

2016-11-04 Off By 金仔

早前 Nike 將經典電影《回到未來2》(Back to the Future Part II)中,男主角曾經著過的自動綁帶鞋重現,並名為 Nike Mag ,而不同用家都陸續收到實物。好多人都會第一時間想一試有幾得意,不過只限拍賣仲要貴到離譜。但點都好,網上陸陸續續都開始有開箱片出現。根據影片可以看到,鞋身及鞋底都分別設有 LED 燈,充電方面為無線充電,外型似雪靴多過波鞋……不過重點是:你會著出街咩?

a24

其實自從 Nike 話要生產 Nike Mag 開始,都講到明要向《回到未來》系列致敬,所以外型上,都同當時電影的鞋有八成相似,至於其餘的部分,包括 LED 燈,好明顯就是 Nike 自己加。而這名用家亦影相放上 twitter ,立即有人話想買,開價由 1,000 美元(約 $7,800 ),直至最高的 5,000 美元(約 $39,000 )都有。

a08 a15

而之後當然要試著,不過都要嚴陣以待,先放毛巾,然後小心著上,以免弄花弄髒。只要一著上鞋,鞋帶就會自動綁上,速度都幾快。之後當然放返入箱好好保管,物主仲話要鎖入保險箱先得。

a20

來源:YouTube