iOS 9 隱藏 icon 秘技  免 JB 一樣做到

iOS 9 隱藏 icon 秘技 免 JB 一樣做到

2016-01-04 Off By 金仔
其實無論男士又好,女士都好,總會有一些秘密 app 不太想被另一半睇到(我有理由相信男士會比較多),不過, iPhone 要隱藏 app icon 不被發現,以前大部分時間都要 JB 先做到。但最近就有網友發現,原來 iOS 9 存在漏洞,只要簡單幾個步驟,就可以立即將 app icon 變走,快捷兼簡單! iOS 9 隱藏 icon 秘技

iOS 9 隱藏 icon

其實要變走 icon ,方法是首先長按任意一個 app ,進入界面編輯模式,之後再將想要隱藏的 app 拉埋一齊開新文件夾,然後再按實這個 app 拉至右邊至下一頁,之後放手,再按實 app 再接多一頁,保持個app 在懸浮狀態下按 home 鍵,個 app 就會自動飛走。而 app 並不會因此刪除,只會將桌面的 icon隱藏 app ,而想搵返個 app ,只需重新啟動手機即可。唔明仲有下教學片,一睇就知點做。

來源:appleinsider