傳統手錶或陷困境 又關 Apple 事?

好多行業都開始發布 2015 年的銷售情況,其中手錶業就是其中之一,根據市場調查公司 Strategy Analytics 指, 2015 年第四季度中,瑞士傳統手錶的出貨量,下跌了 4.8% ,而出貨量方面,則由前年同期的 830 萬隻,下跌至上年 790 萬隻。而調查的市公司就表示,這同智能手錶出現有關,而且矛頭直指 Apple Watch ,你又認同嗎?

傳統手錶或陷困境  又關 Apple 事?

如果單單睇使用情況,或者你會覺得:雖然 Apple Watch 多人用,但又未至於無戴其他錶喎。好,又再提供更多數據俾你睇,首先 Apple Watch 同期的出貨量,為 510 萬隻,佔智能手錶市佔率 63% ,至於 Samsung 作為第二大智能手錶市佔率的公司,出貨量亦有 130 萬隻,亦即是單是智能手錶頭兩位,出貨量達到 640 萬隻,可以話直迫瑞士錶的 830 萬隻。當然,瑞士錶大多行貴錶數線,而智能手錶則為中低檔數線為主,但當你見到 Apple Watch 都同 Hermes 合作,對於傳統手錶,仲算唔算係一個警號?

tag_0002_Mens_Watches_by_TAG_HEUER_-_Best_Watches_For_Men_And_For_Women_-_Google_Chrome_2015-11-09_11-17-13

來源:9to5Mac