一張海報睇完 Apple 發展  睇完即明勁過谷阿莫

一張海報睇完 Apple 發展 睇完即明勁過谷阿莫

2016-04-06 Off By 金仔
對於阿宅,要深入研究一樣物件,最先當然由發展史開始睇,最能了解當中的變化。有人會選擇用 Wiki 幫手,但原來仲有另一個方法,就是搵 Pop Chart Lab 。其實這間公司主要業務只不過是賣海報,但就經常會利用知名產品的發展史製作海報,最新力作就是一張 Apple 發展圖。

一張海報睇完 Apple 發展  睇完即明勁過谷阿莫

其實這間公司都製作過不少特色海報,例如 Nike 的籃球鞋發展史、咖啡機發展史等等,而 Apple 的這張發展圖,亦都並非第一次出,而是推出到第三版,始終科技產品推出得快,資料都好快 Out 。如果你是一個阿宅之餘,更加是一個果粉,一定好想要這張海報,定價 90 美元(約 $702 ),其實都不算好貴。

一張海報睇完 Apple 發展  睇完即明勁過谷阿莫 u4get

來源:Pop Chart Lab