陸上最強 The Marauder 地雷都炸唔爛

陸上最強 The Marauder 地雷都炸唔爛

2016-08-27 Off By Genki

《Top Gear》這個汽車節目真係製作得好好睇,起碼不用錫住架車鍾意點撞都得,就算不是車迷一樣睇得過癮。最近一集就介紹了一架陸上最強汽車 The Marauder ,單睇外形已知猛料,高度仲高過拖頭,主持人揸著這部怪物出街,簡直可用招搖過市來形容,但龐大身型遇到塞車就慘。

2016-08-22-17-12-01-e1471853719479

其實以 The Marauder的能力,要碌爆其他車直行直過絕對無問題,而在片中亦有詳細示範! The Marauder 的力量比拖車更強,拖車竟然反被拖走。穿牆破壁亦是強項,但講到最爆,就是連地雷都無辦法炸爛部車,爆炸威力只是輕微整爛車身,但地面就下陷,最終架車仲可以順利揸走,是否好想擁有?約售港幣$300萬咋!